INLÄGG!

Tjena alla sötisar! nu tänkte jag skriva liite om vad jag har gjort idag (lördag).
Idag så var jag med världens bästa Felicia Sjunnesson. Som vanligt så satt vi vid datan och bloggade och var inne påfb och msn. Efter det så fick vi skjutss av hennes pappa till åkis och handlade liite godis o såå.
När vi kom hem till Felicia igen så gjorde hon en ny header till min blogg.( TACK FELICIA) . den blev ju jätte snygg, eller hur allihoppa?! sen vid ungefär halv sex så drog jag hem till mig och satte mig vid datan och chatade med Felicia och några fler. Sen vid sju tiden så åt jag middag.Sen satte jag mig OFC vid datan igen och skruvade på The Voice på typ högsta volym och satt och chattade och tog liite bilder. Sen efter det, mot kvällen så chillade jag mest, och var med Familjen:):) Hejdå alla sötaste!<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0